طولاني‌ترين مسابقه فوتبال جهان
نوشته شده توسط : سيما

طولاني‌ترين مسابقه فوتبال جهان

 بازيکنان دو تيم "کاستولد ال استارس" و "ال استارس" هندوستان براي ثبت نامشان در کتاب گينس 35 ساعت فوتبال بازي کردند.

به گزارش مهر، در عجيب ترين مسابقه فوتبال جهان روز يکشنبه گذشته بازيکنان دو تيم "کاستولد ال استارس" و "ال استارس" هندوستان مسابقه اي را با زمان 35 ساعت برگزار کردند که در اين ديدار عجيب 2100 دقيقه اي، 626 گل از خط دروازه‌ها عبور کرد.

بازيکنان حاضر در ليگ کاستولد چرچ، ساعت 18:30 دقيقه بعد از ظهر جمعه گذشته بازي را شروع کرده و در ساعت 6:30 دقيقه صبح روز يکشنبه با به صدا در آمدن سوت داور خسته و از نفس افتاده به اين بازي پايان دادند.

اين بازي که با نيت کمک به خيريه برگزار شد، آنقدر براي تماشاگران جذاب بود که اکثر قريب به اتفاق آنها تا پايان بازي بيدار ماندند و عده ديگري هم از مردم به فراخور زمان بازي در ساعات مورد نظرشان وارد ورزشگاه مي شدند.

عوايد اين بازي که 30 هزار پوند بود، براي ساخت يک مدرسه در هند اختصاص يافت که در نوع خود جالب به نظر مي رسد و اگر بارش سيل آساي باران به خاطر آب و هواي شرجي اين روزهاي هند، شرايط را براي ادامه بازي خطرناک نمي کرد، حتي اين بازي مي توانست به مدت طولاني تري برگزار شود.

در اين بازي که به خاطر ثبت در رکورد گينس و همچنين طولاني بودن زمان آن دو تيم با 18 بازيکن به جاي 11 بازيکن به ميدان آمده بودند، حق 9 تعويض داشتند. در نهايت چندين بازيکن از اين دو تيم 18 نفري به دليل مصدوميت از زمين بازي خارج شدند و آنقدر به نفس زدن افتاده بودند که ناي تکان خوردن نداشتند.

هر بازيکن به مدت سه ساعت در زمين بود و به مدت 5 دقيقه فرصت تعويض و استراحت داشت. همچنين هيچ يک از اعضاي تيم‌ها حق ترک زمين بازي را در حين بازي نداشتند و دقيقا قوانين فوتبال پياده شد، ضمن اينکه سه تيم داوري هم اين ديدار را قضاوت کردند.

پيت شپرت بازيکن تيم "ال استارس" در گفتگو با خبرگزاري‌ها اعتراف کرد از سختي بازي شوکه شده بود. اين بازيکن 24 ساله گفت:« ما جلسات تمريني بسيار سختي را پشت سر گذاشتيم اما اين جلسات نمي توانند براي بازي سخت و طولاني مثل اين بازي شما را کاملا آماده کنند.90 دقيقه زمان طولاني است اما پيش از اينکه استراحتي داشته باشيد بايد دو برابر اين مدت بازي کنيد.»

هنديها در فوتبال هم به نوعي مرتاض شده اند، پيش از اين در مسابقه‌اي که در منطقه بيشاپس کليو و ورزشگاه گلوسسترشاير برگزار شد، تيم "کاستولد ال استار"، تيم "کامبرا اف سي" را با نتيجه 333 بر 293 به عنوان طولاني ترين مسابقه شکست داد تا اين رکورد در کتاب گينس ثبت شود.





:: موضوعات مرتبط: *خواندني هاي جالب* , ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 20 / 2 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: